Snusmumrikarna

Vi lever för det svarta guldet

Skruf Tranbär White

Kategori: Vit Portion

 
Info:
Nikotinhalt 8 mg (per g.)
Innehåll per dosa - 22g, 24 portioner
Tillverkare - Skruf Snus AB
 

Martin: Äntligen! Detta snus gjorde mig till en äkta snusmumrik! Simon gav mig en prilla för länge sedan innan jag snusade, och jävlar, plötsligt blev det spännande att snusa. Att vara snusbäng som nybörjare tyckte jag var sjukt kul ibland, men också förjävligt när det blev som värst. Det ledde dock till att jag vande mig och började därför köpa stockar av denna fina dosa under en lång period innan jag började samla på olika dosor och prova nya märken hela tiden.
 
Tranbärssmaken är mycket fin och stark, Skruf är kända för att använda fin tobak i sitt snus och det märks verkligen i detta fall. Även om styrkan ligger på 2 av 4 (Skruf brukar ranka hur stark snuset är efter nikotinhalt) så känns tobaken rejält under allt det smaksatta. Bittert, starkt, fräscht, allt i ett! Dunder och snus! För mig får detta snus toppbetyget 5/5! 
 
P.S. På tal om fin tobak, så finns även "Skruf Selection" som är specialtillverkat för att enbart använda de finaste utvalda tobaksbladen i snuset, något som jag kommer att recensera till Simons och Antons förskräckelse! ;D     
 
Simon: Det första snuset jag testade, orutinerad pöjk som fick nikotinkickar utan helvete. Det smakade gött i början men efter ett tag smakade det helt förjävligt. Smaksatt snus är bra för omväxling men inget som funkar i längden. Smakar stall och fiskgratäng med en touch av tranbär.
1/5 prillorz.
 
Anton: Skruf tranbär var de första snuset jag testa och oviss om hur snus egentligen ska smaka så var de ju göööt. Skruf tranbär köpte man inte för att det var en diskborste utan för att man ville bänga ur som ett fucking djur. Nu räcker det med att titta på en dosa skruf för att få mig att må illa. Jag undrar också vad fan det är för tranbär som skruftillverkarna har smakat, dom måste dopat tranbären i fiskfondue och skit.
0,5/5 prillör

Kommentarer


Kommentera inlägget här: