Snusmumrikarna

Vi lever för det svarta guldet

Simpaloose Signatur Incestus Horribilis.

Kategori: Allmänt

 

Simpaloose Von MG42: 
Äntligen ett eget snus framtaget av mig och Ancestry. Med hela 42(!) Ipren 500g tabletter och 2 deciliter råttgift så kommer denna prilla per automatik deformera ditt DNA. Råttgiftet bryter ned dina celler och byter ut dom mot jättesmå Banjos. Horribelt god, incestigt vackert. Incestus Horribilis.
 
Deng Pung Knoxobar: En prilla av denna jävel fick mig att börja dansa turbojenka till Ludgo-Pelle på nolltid, sedan fick jag lust att bege mig till träskmarkerna i Louisiana för att spela skinnflöjt. Detta genomfördes såklart. Resultatet blev en missbildad alligator som jag döpte till Sigurd som fick följa med på planet hem till Sverige. Väl hemma bjöd jag honom på en prilla Incestus Horribilis, varpå hela processen upprepades. Gött mos asså.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: