Snusmumrikarna

Vi lever för det svarta guldet

Göteborgs Rapé Vit Portion

Kategori: Vit Portion

Info:

  • FUKTHALT 53,5 %
  • NIKOTINHALT 0,8 %
  • PH VÄRDE 8,7
  • VIKT/PORTION 0,9 g
  • VIKT/DOSA 21,6 g
 
Simon: Kan inte ogilla Rapé, smakar gött som fasen och har en fin dosa vilket är ett plus. Smakar inte skit när det börjar rinna, endel snus som t ex Rapé Lime (nu när vi ändå är inne på GBG Rape) smakar förjävligt när den rinner. Känns verkligen som man biter i en möglig limefrukt. Men icke detta snus, detta snus håller klass!
Hade förövrigt en dosa Rapé på studentdagen vilket gav mig superpowers of hell. 
4/5 Fyllehickor alá Martin Skrufmaster
 
Martin: Fyllehickor alá Martin Skrufmaster, vad i helvete Simon? ...Visst ja, jag hade fyllehicka efter en svår natt hos Anton med öl, grogg och Rapésnus. Ja, hans föräldrar måste ha haft det svårast eftersom dom försökte sova när vi hade kul hela natten... Aja...
Känner som Simon, Rapé är så jävla fint att Simon skulle göra en låt om den i skolans studio på gymnasiet, han skulle plötsligt iväg på gitarrlektion. Där stod Koffe och jag och tråkade, så vi spelade in lite sång över den musik han gjort, blev jävligt konstigt, men minnen for life! Inte bara hade jag Probe Whiskey när vi slutade gymnasiet, jag hade nämligen köpt en hel stock Rapé, jag gav en dosa till Simon eftersom han fyllt år (Eller fyllde han år samma dag jag köpte stocken? ...Aja...) 
 
Sammanfattningsvis har jag så jävla fina minnen där Rapé har infunnit sig, jag kan inte göra annat än att lyfta på hatten för det och ge snuset 5/5, fullt poäng. 
Fin dosa också. Eller vänta, är inte blått en färg för borgare, som jag egentligen borde hata? ...Aja...  
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: