Snusmumrikarna

Vi lever för det svarta guldet

Skruf Stark Portion - Limited Edition

Kategori: Allmänt

Info
Nikotinhalt 14mg/g
Skruf Snus AB
 

Martin: Till EM i fotboll tillverkade Skruf "stark portion" och "stark portion white" i dosor, färgade i gult och blått som "limited edition". För mig verkar det vara en ripoff, eftersom att jag knappt känner någon smak alls av detta snus. Jag har läst i lite forum och bloggar, där folk hävdar att det är något förstärkt ämne i smaksättningen som ska ha ändrats, vilket i så fall måste ha varit till det sämre.
Nej, för min del var detta knappast välinvesterade pengar, då jag hellre vill känna att jag har snus istället för en brunfärgad bommullstuss under överläppen, hade förväntat mig något bättre av Skruf. 2,5/5     

Kommentarer


Kommentera inlägget här: