Snusmumrikarna

Vi lever för det svarta guldet

Knox Lös

Kategori: lössnus

 

Info
Kornighet: Medel till fin
Nikotinhalt: 8mg/g
Innehåll per dosa: 40g
Tillverkare: Skruf Snus AB
 

Martin: Jävligt lättbakat med en fin citrussmak som är ett kännetecken för Knox. Personligen har jag alltid förknippat snuslukt med citrus sedan barnsben, långt innan jag ens provat min första snus. Man kan alltså säga att det är Knox som borde bli min standardgrej om jag inte provade en massa annat hela tiden.
 
Precis som med Röda Lacket kan man baka stort ganska enkelt, det sitter bra i käften och är jävligt gott. Jag kan inte se någon nackdel med Knox lös, den svart/gyllene dosan är perfekta färger för det svarta guldet, lössnus blir antagligen inte mycket bättre än såhär. 5/5!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: